FjällrävenFristads KansasNilfiskBahcoJalasHärkilaKosangas
FjällrävenFristads KansasNilfiskBahcoJalasHärkilaKosangas

Handelsbetingelser

1. KØB HOS SPECIAL~BUTIKKEN

SPECIAL~BUTIKKEN
Fabersvej 13
7500 Holstebro
Telefon: 97 41 42 77  
Fax: 97 42 96 51
E-mail: post@specialbutikken.dk
CVR: 72081617

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra specialbutikken.dk. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og specialbutikken.dk. Alle aftaler indgås som udgangspunkt på dansk.

2. BESTILLING AF VARER

Det er ikke nødvendigt med et login for at handle hos specialbutikken.dk. Dog er det muligt for private og erhvervskunder at blive kunde med login. Dette kræver oprettelse som erhvervskunde eller privatkunde først.
Offentlige institutioner har mulighed for at betale via EAN nummer uden forudgående aftale. Dette er dog ikke muligt, hvis der anvendes en mobil enhed (for eksempel en smartphone) til at handle på specialbutikken.dk. Ønsker man at handle som en offentlig virksomhed med EAN nummer via sin smartphone, så kræver det oprettelse som erhvervskunde først.

Når du gennemfører en ordre vil der automatisk blive sendt en ordrebekræftelse til den indtastede e-mailadresse. Det er muligt efterfølgende, at annullere købet inden ordren er afsendt ved at kontakte specialbutikken.dk. Ved fortrydelse efter afsendelse se Returret. Specialbutikken.dk forbeholder sig retten til at annullere en ordre hvis nødvendigt.

3. BETALING AF ORDRER

Du har mulighed for at betale med MobilePay samt følgende betalingskort: Dankort, MasterCard, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, JCB og American Express. Det er sikkert, hurtigt og nemt. Pengene hæves først når varerne afsendes. Der kan aldrig hæves et større beløb end du har godkendt.

Vær opmærksom på reglerne for betaling med kreditkort i forhold til debetkort. Spørg din kortudsteder hvis du er i tvivl. Specialbutikken.dk har ikke kontrol med eller indflydelse på det tidsrum et beløb reserveres i ved betaling med kreditkort (f.eks. MasterCard.) Dette gælder også hvis en ordre annulleres før specialbutikken har sendt ordren og hævet beløbet. Oplever du at et beløb stadig er reserveret, selvom din ordre er annulleret hos specialbutikken.dk, kontakt da din kortudsteder.

BEMÆRK! Specialbutikken.dk opkræver ikke kort- og ekspeditionsgebyr.

Erhvervskunder med login til specialbutikken.dk og offentlige institutioner med EAN nummer har mulighed for at vælge kontobetaling og få tilsendt en faktura.

4. SIKKERHED VED BETALING

Betaling med betalingskort sker på en sikker SSL (Secure Socket Layer) krypteret side hos Quickpay, som er Danmarks 2. største betalingsgateway. Specialbutikken.dk har ikke adgang til og gemmer ikke kortinformationerne.

Bemærk! Specialbutikken.dk kan aldrig hæve et større beløb end du har godkendt.

5. PRISER/LEVERING/FORSENDELSE

Alle priser på specialbutikken.dk er oplyst inklusiv moms. Prisen eksklusiv moms er tilføjet i parentes. Der kan kun handles i danske kroner (DKK.) Specialbutikken.dk opkræver ikke kort- og ekspeditionsgebyr.

De oplyste priser er kun gældende ved salg til Danmark, Grønland, Færøerne, Belgien, Finland, Holland, Luxembourg, Norge, Sverige og Tyskland. I Danmark omfatter priserne kun levering til brofaste øer. Levering til ikke-brofaste øer kan ske efter særskilt aftale.

Husk som kunde er det altid muligt at afbestille en ordre inden den afsendes. Herefter gælder reglerne for returret.

Alle forsendelser er forsikret under transporten frem til køber.

Specialbutikken.dk tager forbehold for:
- Prisstigninger.
- Valutaændringer.
- Force majeure.
- Afgiftsændringer.
- Udsolgte varer.
- Trykfejl.
- Fejl i billedmaterialet.
- Ændring af produktet fortaget af producenten.
- Udskudt leveringstid hos vores grossister.
- Forsinkelse eller ændring af proceduren hos fragtudbyderen.

5A. LEVERING TIL DANMARK (IKKE GRØNLAND OG FÆRØERNE)

Leveringstid for lagervarer er normalt 1-3 hverdage. Bestillingsvarer kan ofte leveres indenfor 3-5 hverdage. Hvis leveringstiden overskrider 5 hverdage vil du blive kontaktet pr. e-mail eller telefon. Bemærk! Afvigelser fra leveringstiden kan forekomme, specielt ved ordrer ud over det normale. Bestillingsvarer fra Fjällräven vil som regel have en længere leveringstid.
Du har mulighed for at vælge mellem følgende fragtmetoder ved levering til Danmark:
1) Post Nord med omdeling. (Maks. 31,5 kg.) Pris 55,- DKK inklusiv moms. Der sendes en e-mail med track & tracenummer og der adviseres pr. SMS og e-mail, når postbuddet har pakken med ud til levering.
2) Post Nord uden omdeling. (Maks. 31,5 kg.) Pris 40,- DKK inklusiv moms. Der sendes en e-mail med track & tracenummer og der adviseres pr. SMS og e-mail, når pakken er klar til udlevering.

Der tages forbehold for eventuel forsinkelse eller ændring af proceduren hos fragtudbyderen. Er der ingen til at tage imod forsendelsen når den når frem, forventes det at Post Nord informerer om afhentning af forsendelsen på nærmeste posthus/postbutik.

BEMÆRK! Du vælger selv hvilken fragtmetode du vil betale for. Dog kan specialbutikken.dk være nødt til at vælge Danske Fragtmænd (DFM), hvis pakkens vægt eller størrelse overskrider Post Nords maksimum pakkestørrelser. Det anbefales at du ved køb af varer, som du formoder (p.g.a. vægt, størrelse og udformning) skal sendes med DFM, forsøger at være hjemme ved aflevering. Eventuelt kan der gives tilladelse til at varen må stilles et bestemt sted. Dette sker dog på eget ansvar. DFM forsøger kun udbringning én gang. Er der ingen til at modtage forsendelsen og er der ikke givet tilladelse til at den må stilles, lægger fragtmanden en besked om på hvilken fragtcentral forsendelsen kan afhentes. DFM fortager kun levering på hverdage.

Vigtigt! Giver du lov til at pakken må stilles, sker dette på eget ansvar.

5B. AFHENTNING I BUTIKKEN

Når du handler online på specialbutikken.dk, kan du vælge at afhente din ordre hos SPECIAL~BUTIKKEN, Fabersvej 13, 7500 Holstebro. Du modtager besked, når dine varer er klar til afhentning.

5C. LEVERING MED SKIB TIL GRØNLAND OG FÆRØERNE

Du har mulighed for at vælge mellem følgende fragtmetoder ved levering med skib til Grønland og Færøerne:
1) PRIVAT: Levering med Post Nord til en privatadresse. Pris 200,- DKK inklusiv moms. Pakken må maks. veje 5 kg fysisk vægt og maks. 5 kg volumenvægt (længde x bredde x højde i meter x 280.) Der sendes en e-mail med track & tracenummer og der adviseres pr. SMS og e-mail, når pakken er klar til udlevering
2) ERVERV: Levering med Post Nord til en erhvervsadresse. Pris 250,- DKK inklusiv moms. Pakken må maks. veje 5 kg fysisk vægt og maks. 5 kg volumenvægt (længde x bredde x højde i meter x 280.) Der sendes en e-mail med track & tracenummer og der adviseres pr. SMS og e-mail, når pakken er klar til udlevering

VIGTIGT! Specialbutikken.dk forbeholder sig ret til at kontakte dig, hvis vægten/volumenvægten overskrider 5 kg. Overskrider leverancen 5 kg kan specialbutikken.dk være nødsaget til at annullere ordren. Kontakt specialbutikken.dk for at høre nærmere om særaftaler for levering af leverancer over 5 kg.

Leveringstid for lagervarer til Færøerne med skib er normalt 6-11 hverdage. Bestillingsvarer vil ofte tage 2-8 dage længere. Hvis leveringstiden overskrider det forventede vil du blive kontaktet pr. e-mail eller telefon.

Leveringstid for lagervarer til Grønland med skib er normalt 19-29 hverdage. Bestillingsvarer vil ofte tage 2-8 dage længere. Hvis leveringstiden overskrider det forventede vil du blive kontaktet pr. e-mail eller telefon.

Bemærk! Afvigelser fra leveringstiden kan forekomme, specielt ved ordrer ud over det normale. Bestillingsvarer fra Fjällräven vil som regel have en længere leveringstid.

Vigtigt! Giver du lov til at pakken må stilles, sker dette på eget ansvar.

5D. LEVERING TIL BELGIEN, FINLAND, HOLLAND, LUXEMBOURG, SVERIGE OG TYSKLAND

Vælg mellem forsendelse til en privatadresse og en erhvervsadresse. Bemærk! Der er forskel på hvor stor og tung en pakke må være.

PRIVAT: Levering med Post Nord til en privatadresse. Pakken må maks. veje 5 kg fysisk vægt og maks. 5 kg volumenvægt (længe x bredde x højde i meter x 280.) Specialbutikken.dk forbeholder sig ret til at kontakte dig, hvis vægten/volumenvægten overskrider 5 kg. Overskrider leverancen 5 kg kan specialbutikken.dk være nødsaget til at annullere ordren. (Kontakt specialbutikken.dk for at høre nærmere om særaftaler for levering af leverancer over 5 kg.) Leveringstid for lagervarer er normalt 2-7 hverdage. Bestillingsvarer kan ofte leveres indenfor 8-14 hverdage. Hvis leveringstiden overskrider 14 hverdage vil du blive kontaktet pr. e-mail eller telefon. Bemærk! Afvigelser fra leveringstiden kan forekomme, specielt ved ordrer ud over det normale. Bestillingsvarer fra Fjällräven vil som regel have en længere leveringstid

Du har mulighed for at vælge mellem følgende fragtmetoder ved levering til en PRIVATADRESSE i Belgien, Finland, Holland, Luxembourg, Sverige og Tyskland:
1) Post Nord med omdeling. (Maks. 5 kg og maks. 5 kg volumenvægt.) Pris 200,- DKK inklusiv moms. Der sendes en e-mail med track & tracenummer og der adviseres pr. SMS og e-mail, når postbuddet har pakken med ud til levering.
2) Post Nord uden omdeling. (Maks. 5 kg og maks. 5 kg volumenvægt.) Pris 150,- DKK inklusiv moms. Der sendes en e-mail med track & tracenummer og der adviseres pr. SMS og e-mail, når pakken er klar til udlevering.

ERHVERV: Levering med DPD til en erhvervsadresse (maks. 31 kg.) Pris 150,- DKK inklusiv moms. Overskrider leverancen 31 kg kan specialbutikken.dk være nødsaget til at annullere ordren. (Kontakt specialbutikken.dk for at høre nærmere om særaftaler for levering af leverancer over 31 kg.) Leveringstid for lagervarer er normalt 2-7 hverdage. Bestillingsvarer kan ofte leveres indenfor 8-14 hverdage. Hvis leveringstiden overskrider 14 hverdage vil du blive kontaktet pr. e-mail eller telefon. Bemærk! Afvigelser fra leveringstiden kan forekomme, specielt ved ordrer ud over det normale. Bestillingsvarer fra Fjällräven vil som regel have en længere leveringstid.

Vigtigt! Giver du lov til at pakken må stilles, sker dette på eget ansvar.

5E. LEVERING TIL NORGE

Ved levering til Norge kan der vælges mellem forsendelse til en privatadresse og en erhvervsadresse. Bemærk! Der er forskel på hvor stor og tung en pakke må være.

PRIVAT: Levering med Post Nord til en privatadresse. Pakken må maks. veje 5 kg fysisk vægt og maks. 5 kg volumenvægt (længe x bredde x højde i meter x 280.) Specialbutikken.dk forbeholder sig ret til at kontakte dig, hvis vægten/volumenvægten overskrider 5 kg. Overskrider leverancen 5 kg kan specialbutikken.dk være nødsaget til at annullere ordren. (Kontakt specialbutikken.dk for at høre nærmere om særaftaler for levering af leverancer over 5 kg.) Leveringstid for lagervarer er normalt 2-7 hverdage. Bestillingsvarer kan ofte leveres indenfor 8-14 hverdage. Hvis leveringstiden overskrider 14 hverdage vil du blive kontaktet pr. e-mail eller telefon. Bemærk! Afvigelser fra leveringstiden kan forekomme, specielt ved ordrer ud over det normale. Bestillingsvarer fra Fjällräven vil som regel have en længere leveringstid

Du har mulighed for at vælge mellem følgende fragtmetoder ved levering til en PRIVATADRESSE i Norge:
1) Post Nord med omdeling. (Maks. 5 kg og maks. 5 kg volumenvægt.) Pris 200,- DKK inklusiv moms. Der sendes en e-mail med track & tracenummer og der adviseres pr. SMS og e-mail, når postbuddet har pakken med ud til levering.
2) Post Nord uden omdeling. (Maks. 5 kg og maks. 5 kg volumenvægt.) Pris 150,- DKK inklusiv moms. Der sendes en e-mail med track & tracenummer og der adviseres pr. SMS og e-mail, når pakken er klar til udlevering.

ERHVERV: Levering med DPD til en erhvervsadresse (maks. 31 kg.) Pris 300,- DKK inklusiv moms. Overskrider leverancen 31 kg kan specialbutikken.dk være nødsaget til at annullere ordren. (Kontakt specialbutikken.dk for at høre nærmere om særaftaler for levering af leverancer over 31 kg.) Leveringstid for lagervarer er normalt 2-7 hverdage. Bestillingsvarer kan ofte leveres indenfor 8-14 hverdage. Hvis leveringstiden overskrider 14 hverdage vil du blive kontaktet pr. e-mail eller telefon. Bemærk! Afvigelser fra leveringstiden kan forekomme, specielt ved ordrer ud over det normale. Bestillingsvarer fra Fjällräven vil som regel have en længere leveringstid.

Vigtigt! Giver du lov til at pakken må stilles, sker dette på eget ansvar.

6. REKLAMATIONSRET

I henhold til købeloven er der på alle produkter 2 års reklamationsret fra modtagelsen af varen. Det betyder, at du kan klage over fabrikationsfejl eller mangler, der viser sig op til 2 år efter, at du modtog varen. Husk du har pligt til at reklamere indenfor rimelig tid efter en fejl eller mangel er opdaget.

Vær opmærksom på at reklamationsretten bortfalder, hvis fejlen skyldes betjeningsfejl, forkert brug, uautoriseret reparation og modifikationer eller andre fejl forårsaget af køber.

Kontakt os i forbindelse med en eventuel reklamation, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Reklamationsret er ikke det samme som garanti.

7. FORTRYDELSE AF KØB / RETURRET

Vi giver 14 dages fuld retur- og ombytningsret. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Fortryder du dit køb, skal du give besked og returnere varen til os. Husk at udfylde og medsende den returseddel du modtog sammen med varen. Når vi modtager varen fører vi pengene tilbage på det betalingskort, der blev brugt til betalingen. Ønskes pengene overført til en anden konto skal registreringsnummer og kontonummer oplyses. Vær opmærksom på, at forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returneringen betales af køber. Fortrydelse af købet kan ske inden for 14 dage fra varen er modtaget. Du skal afgive tydelig besked om fortrydelse af købet til specialbutikken.dk. Husk det er ikke nok at afvise at modtage pakken. Efter at besked om fortrydelse er afgivet, skal varen returneres til specialbutikken.dk inden for 14 dage. Læs mere om fortrydelsesret nedenunder.

FORTRYDELSESRET.
Du har ret til at træde tilbage fra en købsaftale uden begrundelse inden for 14 dage.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angiven tredjemand, dog ikke transportøren, får varerne i fysisk besiddelse. Det vil sige, i henhold til Forbrugerombudsmanden, at fortrydelsesfristen begynder at løbe, når varen er lagt i din postkasse eller, at varen efter aftale med dig, er lagt i et skur, en garage, i haven, afleveret til din arbejdsplads eller lignende. En vare anses ikke for at være kommet i din fysiske besiddelse ved aflevering i en pakkeboks / pakkeautomat eller til en postbutik.

For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele os Special~Butikken, Fabersvej 13, 7500 Holstebro (telefon: 97414277, fax: 97429651, e-mail: post@specialbutikken.dk) din beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget brev, fax eller e-mail). Du kan benytte en standardfortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk. Sammen med varen modtager du en returseddel, som også kan anvendes ved fortrydelse af et køb.

Hent standardfortrydelsesformularen her: https://www.masterpiece.dk/Uploadet...

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

FØLGER AF FORTRYDELSE.
Hvis du udøver din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vær opmærksom på, at vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Du returnerer varerne eller afleverer dem til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor du har informeret os om udøvelsen af fortrydelsesretten. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne. Priser for postpakker med omdeling sendt med Post Nord via selvbetjening pr. 1. juli 2016: Højest 5 kg koster 90,- DKK. Højest 10 kg koster 120,- DKK. Højest 20 kg koster 180,- DKK. Læs mere på www.postnord.dk.

Bemærk, at der som privatperson, kan være ekstra udgifter forbundet med forsendelser over 20 kg. For eksempel ved returnering af værkstedsdonkrafte, værkstedsborde og lignende. Priser herfor afhænger af vægt, størrelse, lokalitet, afstand med mere. Kontakt et fragtfirma for at høre nærmere. Danske Fragtmænd kan kontaktes på telefon: 72520000.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.

8. OMBYTNING

Vi giver 14 dages fuld retur- og ombytningsret. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ønsker du at ombytte en vare, for eksempel til en anden størrelse, skal du sende varen retur til os. Udfyld og vedlæg den returseddel, som du modtog sammen med varen. Vær opmærksom på, at det ikke altid er muligt at få ombyttet varen til en anden størrelse eller farve. Kontakt os eventuelt først. Forsendelsesomkostningerne til returneringen betales af køber.

Returadresse: SPECIAL~BUTIKKEN, Fabersvej 13, 7500 Holstebro.

9. FORBEHOLD

Specialbutikken.dk tager forbehold for synkroniserings- og trykfejl og fejl der er opstået mellem vores økonomisystem og internetbutikken.
Alle produktbilleder er så vidt muligt i overensstemmelse med det aktuelle produkt. Vær opmærksom på at størrelses- og farvevarianter kan være repræsenteret af et enkelt billede. Der tages forbehold for fejl i billedmaterialet og ændringer af produktet foretaget af producenten.

10. OPLYSNING OM KLAGEMULIGHEDER

Er du bosiddende i Danmark, så kan en klage over en vare købt hos os indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. Vær opmærksom på, at der kan være udgifter forbundet med at starte en klagesag.

Er du bosiddende i et andet EU-land, så kan EU-Kommissionens online klageportal anvendes ved indgivelse af en klage. Portalen kan findes her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse - post@specialbutikken.dk.

11. PERSONOPLYSNINGER

Specialbutikken.dk registrerer kun følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse og de varedata, der vedrører dig. Dette er nødvendigt for at gennemføre din bestilling og behandle eventuelle reklamationer. Der registreres ingen personfølsomme oplysninger. Alle oplysninger behandles strengt fortroligt og videregives ikke til tredje part. Ifølge lov om behandling af personoplysninger har du ret til indsigt i de oplysninger specialbutikken.dk har registreret om dig. Henvendelse i forbindelse hermed kan ske til post@specialbutikken.dk. Personoplysningerne registreres hos SPECIAL~BUTIKKEN, som er den dataansvarlige. Oplysningerne opbevares i 5 år (ifølge bogføringsloven), hvorefter de slettes.

Er du oprettet som erhvervskunde hos SPECIAL~BUTIKKEN med login til specialbutikken.dk, vil der desuden blive registreret CVR nummer og eventuelt EAN nummer.

12. COOKIES

Besøg på specialbutikken.dk sker helt anonymt. Der overføres ingen informationer, der kan identificere dig personligt. Specialbutikken kan kun registrere din e-mailadresse, hvis du selv oplyser den. Dette kan ske ved at gennemføre et køb eller ved tilmelding til vores nyhedsbrev. Dit navn, din e-mailadresse m.m. bliver aldrig videregivet eller solgt til tredjepart.

En cookie er en uskadelig tekstfil, der eventuelt gemmes i din browser når du besøger en hjemmeside. Det er ikke et program og kan ikke indeholde vira, malware eller andet, som kan skade dig eller din computer. Hjemmesider bruger cookies til at udveksle informationer mellem din computer og hjemmesiden. Dette gøres for at lette og optimere brugen af hjemmesiden. Cookies kan være nødvendige for at gøre brug af en hjemmeside.

Alle cookies på specialbutikken.dk er fuldt lovlige og bruges udelukkende til at forbedre brugervenligheden på hjemmesiden.

For at registrere dit besøg og din brugeradfærd på www.specialbutikken.dk, lagrer vi en cookie på din computer. Bemærk! Denne cookie kan IKKE bruges til at indsamle oplysninger om dig eller de data, du har liggende på din computer.
Specialbutikken.dk registrerer udelukkende, at du har besøgt hjemmesiden, hvilke sider du ser, hvor ofte m.m.. Disse informationer indgår i en samlet oversigt, der indeholder alle brugernes adfærd på specialbutikken.dk. Informationerne kan derfor ikke bruges til at oplyse specifikt om din adfærd på www.specialbutikken.dk. Oplysningerne indsamles med det formål at tilpasse hjemmesiden til brugernes adfærd og forbedre brugervenligheden.

Specialbutikken.dk bruger en række tredjepartstjenester, som er indlejret på hjemmesiden. Såsom Google Analytics, shareknapper fra Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ og videofiler fra Youtube. Disse tjenester anvender også cookies. Det er såkaldte tredjepartscookies, da de kommer fra hjemmesider, tjenester eller programmer som ikke er en del af www.specialbutikken.dk. Benytter du en eller flere af disse indlejrede onlinetjenester, så vil indehaveren af disse tredjepartskomponenter modtage tekniske data om din browser, hvilke sider du besøger på hjemmesiden, IP-adresse og lignende. Er du samtidig med dit besøg på www.specialbutikken.dk logget ind på Facebook, Twitter, Pinterest, Google eller Youtube, så er det muligt for disse tjenester at knytte disse data til din profil.

Google Analytics gør det muligt at lave udvidet statistik på brugernes adfærd på specialbutikken.dk. Disse informationer kan ikke bruges til at identificere den enkelte bruger. Det er muligt at fravælge Google Analytics. Se hvordan her: https://tools.google.com/dlpage/gao....

Sådan undgår du cookies. Vær opmærksom på at det kan få konsekvenser for brugervenligheden, hvis du vælger at slette og blokere cookies. Cookies accepteres automatisk af de fleste browsere. Du kan altid i din browsers indstillinger se, hvilke informationer en hjemmeside gemmer om dig samt slette disse oplysninger. Det er også muligt at indstille browseren til permanent at blokere cookies. Læs mere om cookies og hvordan du sletter dem i de forskellige browsere på den offentlige forbrugerportal www.forbrug.dk eller på www.erhvervsstyrelsen.dk.

God kvalitet til den rigtige pris

Specialbutikken.dk er e-handelsdelen af SPECIAL~BUTIKKEN v/ Kai Nielsen i Holstebro. Vi sælger kvalitetsprodukter fra kendte producenter til både private og erhverv.
Specialbutikken.dk blev lanceret i marts 2008 og den første bestilling var på seler og hundefoder. Siden dengang er det gået stærkt fremad. Webshoppen er løbende blevet forbedret og udvidet. Hvilket er en af årsagerne til, at antallet af besøgende er stadigt stigende. Det er vi meget glade for.
SPECIAL~BUTIKKENs historie startede allerede i 1978. Dengang hed butikken Landbrugsvognen - med varer fra Harald Nyborg. Navnet og konceptet blev efterfølgende ændret til BP depotbutikken i 1983 og i 1990 til BP Gascenter. Siden 1993 har butikken heddet SPECIAL~BUTIKKEN v/ Kai Nielsen og i februar 2001 blev adressen ændret til Fabersvej 13, 7500 Holstebro.

Kundeservice

Vi vil gerne hjælpe dig! Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til et produkt eller til din bestilling. Vores venlige personale besvarer både telefonopkald og henvendelser pr. e-mail. Har vi brug for at indhente yderligere oplysninger, så vender vi altid tilbage hurtigst muligt.
Vi ved at tilfredse kunder er grundlaget for en sund forretning.

SPECIAL~BUTIKKEN   |   Fabersvej 13   |   7500 Holstebro   |   97 41 42 77   |   post@specialbutikken.dk